Jak złożyć zamówienie?

Krok 01 |
Wybierz produkty, które chcesz zamówić, i dodaj je do koszyka za pomocą przycisku „Zamów teraz”.
Krok 02 |
Otwórz koszyk. W razie potrzeby zmień ilość produktów lub usuń je z koszyka.

Następnie kliknij „Przejdź do złożenia zamówienia”, by wprowadzić dane niezbędne do złożenia i opłacenia zamówienia.
Krok 02 |
Otwórz koszyk. W razie potrzeby zmień ilość produktów lub usuń je z koszyka.

Następnie kliknij „Przejdź do złożenia zamówienia”, by wprowadzić dane niezbędne do złożenia i opłacenia zamówienia.
Krok 03 |
Wybierz metodę dostawy, która będzie dla Ciebie najlepsza, a następnie wypełnij wszystkie wymagane pola.

W przypadku wybrania opcji płatnej dostawy, jej koszt zostanie automatycznie dodany do kwoty zamówienia.
Krok 04 |
Po podaniu wszystkich wymaganych danych zaakceptuj Regulamin Sklepu i Politykę Prywatności.

Jeśli chcesz, możesz także zapisać się do naszego newslettera, w którym będziemy informować Cię o naszych nowościach i ofertach specjalnych.

Gdy wszystko będzie już gotowe, kliknij przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, aby opłacić zamówienie.
Krok 04 |
Po podaniu wszystkich wymaganych danych zaakceptuj Regulamin Sklepu i Politykę Prywatności.

Jeśli chcesz, możesz także zapisać się do naszego newslettera, w którym będziemy informować Cię o naszych nowościach i ofertach specjalnych.

Gdy wszystko będzie już gotowe, kliknij przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, aby opłacić zamówienie.

Jak wybrać metodę dostawy?

Jeśli chcesz wybrać opcję dostawy przez Paczkomat InPost
Krok 01 |
Wybierz odpowiednią opcję dostawy, a następnie wybierz z mapki odpowiedni Paczkomat.

W odpowiednich polach pojawią się dane urządzenia Paczkomat (kod i adres).
Krok 02 |
Jeżeli chcesz zmienić wybrany Paczkomat, naciśnij przycisk „Zmień wybrany Paczkomat”. Otworzy się wtedy ponownie mapka z automatami.
Krok 02 |
Jeżeli chcesz zmienić wybrany Paczkomat, naciśnij przycisk „Zmień wybrany Paczkomat”. Otworzy się wtedy ponownie mapka z automatami.
Krok 03 |
Jeżeli chcesz, aby na mapie zostały wyświetlone automaty Paczkomat znajdujące się w Twojej okolicy, kliknij przycisk „Użyj mojej lokalizacji” i w razie potrzeby zezwól na dostęp do uzyskania Twojej lokalizacji.

Dla Twojej wygody możesz też otworzyć mapę na pełnym ekranie za pomocą przycisku „Pełny ekran”.
Jeśli chcesz wybrać opcję dostawy kurierem
Krok 01 |
Wybierz odpowiednią opcję dostawy, a następnie podaj kompletne dane adresowe.
Jeśli chcesz wybrać opcję dostawy ekspresowej na terenie Warszawy lub dostawy międzynarodowej
Krok 01 |
Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, aby omówić szczegóły.

Jak zapłacić za zamówienie?

Wszystkie płatności realizowane są poprzez bezpieczne serwisy płatnicze: międzynarodowy system Stripe
we współpracy z polskim systemem Przelewy24
Gdy płatność się powiodła:
  • Zobaczysz stronę potwierdzającą opłacenie zamówienia.
  • Otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie płatności za zamówienie.
Gdy płatność się nie powiodła:
  • Zobaczysz stronę z informacją, że płatność za Twoje zamówienie nie powiodła się.
  • Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
  • Spróbuj powtórzyć zamówienie i płatność. Jeżeli ponownie się nie uda, skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Płatność kartą
Krok 01 |
Na stronie płatności za zamówienie wybierz metodę płatności „Karta”, następnie podaj wszystkie niezbędne dane:

  • Pełny numer karty
  • Miesiąc i rok ważności karty
  • Trzycyfrowy kod zabezpieczający (kod CVC), który znajduje się na odwrocie karty
  • Imię i nazwisko wskazane na karcie
  • W razie potrzeby podaj kraj, w którym wydano Twoją kartę
Krok 02 |
Naciśnij przycisk „Zapłać”. W razie potrzeby autoryzuj płatność za pomocą kodu potwierdzającego przesłanego przez bank.
Krok 02 |
Naciśnij przycisk „Zapłać”. W razie potrzeby autoryzuj płatność za pomocą kodu potwierdzającego przesłanego przez bank.
Krok 03 |
Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.

Kwota nie została pobrana z Twojego konta.

Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Płatność BLIKIEM
Krok 01 |
Na stronie płatności za zamówienie wybierz metodę płatności Przelewy24, a z rozwijanej listy poniżej wybierz opcję BLIK.
Krok 02 |
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.

Następnie zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie należy wpisać kod BLIK, który możesz uzyskać w aplikacji mobilnej swojego banku.
Krok 02 |
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.

Następnie zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie należy wpisać kod BLIK, który możesz uzyskać w aplikacji mobilnej swojego banku.
Krok 03 |
Wpisz kod BLIK i kliknij „Płacę”. Konieczne będzie potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej Twojego banku.
Krok 04 |
Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.

Kwota nie została pobrana z Twojego konta.

Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Krok 04 |
Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.

Kwota nie została pobrana z Twojego konta.

Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Jeśli chcesz zapłacić przelewem bankowym na konto
Krok 01 |
Na stronie płatności za zamówienie wybierz metodę płatności „Przelewy24”, a następnie z rozwijanej listy poniżej wybierz swój bank.
Krok 02 |
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.

Wyświetli się strona umożliwiająca zalogowanie się do systemu bankowości internetowej Twojego banku.
Krok 02 |
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.

Wyświetli się strona umożliwiająca zalogowanie się do systemu bankowości internetowej Twojego banku.
Krok 03 |
Wprowadź wymagane dane i dokonaj płatności w systemie bankowości internetowej swojego banku.
Krok 04 |
Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.

Kwota nie została pobrana z Twojego konta.

Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Krok 04 |
Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.

Kwota nie została pobrana z Twojego konta.

Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.