Wybierz odpowiednią opcję dostawy, a następnie wybierz z mapki odpowiedni Paczkomat.
W odpowiednich polach pojawią się dane urządzenia Paczkomat (kod i adres).
Krok 02|
Jeżeli chcesz zmienić wybrany Paczkomat, naciśnij przycisk „Zmień wybrany Paczkomat”. Otworzy się wtedy ponownie mapka z automatami.
Krok 02|
Jeżeli chcesz zmienić wybrany Paczkomat, naciśnij przycisk „Zmień wybrany Paczkomat”. Otworzy się wtedy ponownie mapka z automatami.
Krok 03|
Jeżeli chcesz, aby na mapie zostały wyświetlone automaty Paczkomat znajdujące się w Twojej okolicy, kliknij przycisk „Użyj mojej lokalizacji” i w razie potrzeby zezwól na dostęp do uzyskania Twojej lokalizacji.
Dla Twojej wygody możesz też otworzyć mapę na pełnym ekranie za pomocą przycisku „Pełny ekran”.
Jeśli chcesz wybrać opcję dostawy kurierem
Krok 01|
Wybierz odpowiednią opcję dostawy, a następnie podaj kompletne dane adresowe.
Jeśli chcesz wybrać opcję dostawy ekspresowej na terenie Warszawy lub dostawy międzynarodowej
Wszystkie płatności realizowane są poprzez bezpieczne serwisy płatnicze: międzynarodowy system Stripe
we współpracy z polskim systemem Przelewy24
Gdy płatność się powiodła:
Zobaczysz stronę potwierdzającą opłacenie zamówienia.
Otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie płatności za zamówienie.
Gdy płatność się nie powiodła:
Zobaczysz stronę z informacją, że płatność za Twoje zamówienie nie powiodła się.
Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
Spróbuj powtórzyć zamówienie i płatność. Jeżeli ponownie się nie uda, skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Płatność kartą
Krok 01|
Na stronie płatności za zamówienie wybierz metodę płatności „Karta”, następnie podaj wszystkie niezbędne dane:
Pełny numer karty
Miesiąc i rok ważności karty
Trzycyfrowy kod zabezpieczający (kod CVC), który znajduje się na odwrocie karty
Imię i nazwisko wskazane na karcie
W razie potrzeby podaj kraj, w którym wydano Twoją kartę
Krok 02|
Naciśnij przycisk „Zapłać”. W razie potrzeby autoryzuj płatność za pomocą kodu potwierdzającego przesłanego przez bank.
Krok 02|
Naciśnij przycisk „Zapłać”. W razie potrzeby autoryzuj płatność za pomocą kodu potwierdzającego przesłanego przez bank.
Krok 03| Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.
Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Płatność BLIKIEM
Krok 01|
Na stronie płatności za zamówienie wybierz metodę płatności Przelewy24, a z rozwijanej listy poniżej wybierz opcję BLIK.
Krok 02|
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.
Następnie zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie należy wpisać kod BLIK, który możesz uzyskać w aplikacji mobilnej swojego banku.
Krok 02|
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.
Następnie zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie należy wpisać kod BLIK, który możesz uzyskać w aplikacji mobilnej swojego banku.
Krok 03|
Wpisz kod BLIK i kliknij „Płacę”. Konieczne będzie potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej Twojego banku.
Krok 04| Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.
Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Krok 04| Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.
Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Jeśli chcesz zapłacić przelewem bankowym na konto
Krok 01|
Na stronie płatności za zamówienie wybierz metodę płatności „Przelewy24”, a następnie z rozwijanej listy poniżej wybierz swój bank.
Krok 02|
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.
Wyświetli się strona umożliwiająca zalogowanie się do systemu bankowości internetowej Twojego banku.
Krok 02|
Wpisz swoje imię i nazwisko i kliknij „Zapłać”.
Wyświetli się strona umożliwiająca zalogowanie się do systemu bankowości internetowej Twojego banku.
Krok 03|
Wprowadź wymagane dane i dokonaj płatności w systemie bankowości internetowej swojego banku.
Krok 04| Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.
Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.
Krok 04| Płatność powiodła się
Jeżeli płatność przebiegła pomyślnie, wyświetli się strona potwierdzająca opłacenie zamówienia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Płatność nie powiodła się
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, na stronie płatności pojawi się komunikat o błędzie lub zobaczysz naszą stronę z informacją o niepowodzeniu.
Kwota nie została pobrana z Twojego konta.
Spróbuj powtórzyć zamówienie lub skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, abyśmy mogli Ci pomóc.